Ürünler
-
Ürün hasarlı çıkarsa ne yapmalıyım?
-
Ürünlerin garantisi var mı?
-
Siparişim kusurlu/defolu geldi ne yapmalıyım?
-
Siparişim hatalı/eksik geldi ne yapmalıyım?
-
Ürünümü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
-
Hediye paketi hizmeti mevcut mudur?
-
Sitenizde satışa sunulan set içeriklerinde kaç adet yastık gönderilmektedir?
-
Bornozların bedenlerini seçebilir miyiz?
-
Sitenizde satışa sunulan paspaslar dijital baskı mı?
-
Nevresim takımı ve dört mevsim set arasındaki fark nedir?
-
Satın almış olduğum ürünlerde yıkandığı zaman küçülme olur mu?
-
Sitenizde satışa sunulan setlerin çarşafları düz renk mi, desenli mi?
-
Sitenizde satışa sunulan set içeriklerinde, çarşaf ve yastık ebatları standart mıdır?
-
Sitenizde satışa sunulan set içeriklerinde ki çarşaflar lastikli midir?