sadsad x
asdasd
photo.png (489 KB)
Ürünler
  • Ürün hasarlı çıkarsa ne yapmalıyım?

    Aldığınız ürün hasarlı ya da ambalajı deforme olmuşsa bunun için Hasar Tespit Tutanağı gerekmektedir.

    Ürününüzü teslim almadan gelen kargo personeli ile kontrol ederek ürünün kolisinde hasar görmeniz durumunda Hasar Tespit tutanağını tutturarak kargoyu geri göndermeniz gerekmektedir.

    Teslim aldığınız kargolar için iade işlemi yapmak isterseniz Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz.

    İade kargonuz firmamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

    Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

    Aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Ürün fiyatı artmış ise, hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde,  firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.                

  • Ürünlerin garantisi var mı?

  • Siparişim kusurlu/defolu geldi ne yapmalıyım?

    Aldığınız ürün hasarlı ya da ambalajı deforme olmuşsa bunun için Hasar Tespit Tutanağı gerekmektedir.Kargoyu teslim aldıysanız Mng Kargoya iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisindesipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz.

    Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

    Aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Ürün fiyatı artmış ise, hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde,  firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

     

  • Siparişim hatalı/eksik geldi ne yapmalıyım?

    Eksik koli / Eksik ürün / Eksik Ürün İçeriği vb. durumları bize bildirmeniz gerekmektedir. Dilerseniz İade etmeden önce ;

    Koli eksik ise kargo firmasından destek almamız gerektiğinden konuyu bize iletebilirsiniz.

    Koli içi eksik var ise ilgili koliyi ağzı açık olacak şekilde fotoğraflayıp web sitemizdeki  'iletişim formu' aracılığıyla yazılı talebinizi ilgili fotoğrafı da ekleyerek iletebilirsiniz.

    Talebiniz doğrultusunda inceleme işlemi başlatılacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.

  • Ürünümü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

    Ürün değişimi maalesef yapılamamaktadır.

    Ürününü size teslim edildiği esnada hasarlı/kusurlu/defolu vb. durumda ise Sipariş Detay sayfanızdan Kolay iade butonuyla iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

    İade kargonuz firmamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisindeücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

    Ancak aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır.

    Ürün fiyatı artmış dahi olsa, hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde, firmamıza talebinizi iletmeniz yeterlidir.

  • Hediye paketi hizmeti mevcut mudur?

    Evet Mevcuttur, bunu not eklemek istiyorum bölümünden hediye paketi istediğinizi ve iletmek istediğiniz notunuzu yazarsanız, özel paketleme ve not zarfı içerisinde iletilecektir.

  • Sitenizde satışa sunulan set içeriklerinde kaç adet yastık gönderilmektedir?

    Set içeriklerimizde; tek kişilik setlerin tamamında 1 adet, çift kişilik setlerin tamamında 2 adet yastık gönderilmektedir.

  • Bornozların bedenlerini seçebilir miyiz?

    Evet Ürün sayfası içerisinden istediğiniz ebatı seçebilirsiniz, Standart olan bedenler ayrıca ürün içerisinde yazmaktadır

  • Sitenizde satışa sunulan paspaslar dijital baskı mı?

    Sitemizde satışa sunulan tüm paspas çeşitleri dijital baskıdır.

  • Nevresim takımı ve dört mevsim set arasındaki fark nedir?

    Nevresim takımı çok tercih edilen yatak odası ürünüdür. Yastık kılıfı, çarşaf ve nevresimden oluşur. Kullanımı, yastık kılıfı ile yastık kaplanır. Yatağa çarşaf serilir ve son olarakta yorgan nevresim ile kaplanır, yani nevresimin içine yorgan konur. Nevresim Takımları birçok çeşit, birçok kalite olabilir. Kaliteyi belirleyen en önemli etkenler, ürün konstrüksiyonu (ürün imal ham maddesi yüzde oranı), ürün dokuma sıklığı (santimetrekarede kaç tel dokunduğu) ve boya kalitesidir.

    Dört mevsim set, adından da anlaşılacağı gibi her mevsim tercih edilebilecek fonksiyonel bir üründür. Sektörde birçok isim ile satılabilir, Dört Mevsim Set, Her Mevsim Set, Kapitoneli Nevresim Takımı, Complete Set gibi. Yastık kılıfı, çarşaf ve kapitoneli nevresimden oluşur. Peki Kapitone ne demek? Kapitone, kabarık ve kalın olması için arasına pamuk, yün, elyaf vb. yumuşak dolgu maddesi yerleştirilen iki kumaşın üzerine el ya da makine dikişiyle çeşitli biçimlerde dikilerek süsleme ile birleştirilen kumaştır. Kullanımı, yastık kılıfı ile yastık kaplanır. Yatağa çarşaf serilir ve son olarakta soğuk havalarda yorgan kapitone nevresim ile kaplanır, sıcak havalarda kapitoneli nevresim pike gibi kullanılabilir. Hatta birçok kullanıcı bu ürünü "Yatak Örtüsü" olarakta kullanmaktadır. Dört Mevsim Setler çoğunlukla ranforce kumaştan üretilir.

  • Satın almış olduğum ürünlerde yıkandığı zaman küçülme olur mu?

    Yıkama Talimatları her ürünün açıklama bölümünde ve WEB sitesinin en altında yazmaktadır. Yıkama ve kurutma talimatlarına uygun olarak kullanılan ürünlerde küçülme, ağarma olmaz

  • Sitenizde satışa sunulan setlerin çarşafları düz renk mi, desenli mi?

    Satışa sunulan çarşaflar standart olarak düz renktedir.

  • Sitenizde satışa sunulan set içeriklerinde, çarşaf ve yastık ebatları standart mıdır?

    Yastık abatları sabittir, çarşaf ebatları tek ve çift kişilik olmasına göre değişiklik göstermektedir,Tüm ebatlar ürün açıklamalarında  detaylı yazmaktadır

     

  • Sitenizde satışa sunulan set içeriklerinde ki çarşaflar lastikli midir?

    Satışa sunulan set içeriklerinde ki çarşaflar LASTİKSİZ olarak gönderilmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.